close

今天看到消息也不知道是該開心難過
13人的SUPER JUNIOR,10人的回歸

最讓我難過的還是永云哥,十月的兵役
哭了,很難過……或許是早就決定好了吧
怕還在鋒頭上的你一起回歸會落人口實

不管是你自己還是上面的決定,只要你活的開心就好
千萬不要當完兵就在也不回來了

你的E.L.F等你好久...........








Hello, it's KangIn. How are you?
我是強仁,你們好嗎? 
As you know, I am having a time to look back on myself. I am finally posting after several tries of erasing and writing again. 
大家知道我現在還自我反醒中.不過我最後還想發這篇文. 
I really want to say that I'm sorry with my head bowing down to all of you who supported me and loved me all the way. 
對於所有支持我和愛我的人,我真的很抱歉. 
My days are now about regretting and reflecting on why I just went by so many things that are important to me. 
我的日子現在都在反思和遺憾,為什麼我失去了這麼多重要的東西
I've had a lot to think about every time someone asked me if I was going to be part of 4jib activities. 
而我亦想過很多當有人問我如果我參與四輯活動 


As a result, I am finally posting this. 
最後,我寫出以下的想法. 

4jib album's work is almost over, now waiting to meet the fans.. 
四輯的工作已經接近完成,只等待和E.L.F們見面. 
And for me, I thought that it was too early for me to take part in 4jib album activities and thought that I'd better have more time to think about myself…
So I don't think I'll be seeing you guys for the upcoming activities. 
而我,我覺得還是太早讓我去參與四輯,我認為我應該用多點時間去想想我的事.所以我想我暫時不會和你們見面. 
The army.. where as a Korean man, you have to go once in your life.. 
作為韓國的男子,入伍是一生人要做的事 
I was wondering of when I should go and now I think it's time for me to do so. 
曾經想應該何時入伍,我認為現在是最好的時候
I don't have an exact date, but I will be enrolling in the army in a short while. 
我不清楚確實日子,但在短時間內入伍. 

But I'm always cheering for our members up close, and on the stage with them all the time. 
和成員們在台上台下在一起的時間,我感到開心和驕傲. 
The album was done by our members who tried really hard, so please give lots of love. 
成員們為四輯準備了很多,而且很辛苦,請大家給予更多的愛. 
As KangIn cannot exist without Super Junior, Please give a lot of support and love. 
雖然強仁現在不能super junior出現,請大家給予愛和支持. 
I want to be back as soon as possible to be with the members so you guys can see it. 
我會盡快的跟團員一起回歸讓你們看到

Please cheer for Super Junior, as it's my beginning and end. 
Super junior是我的開始,也是我的結束請大家為Super Junior加油
All of you fans make sure you stay healthy. 
你們要注意身體健康
Hope everything works out for you. 
希望你們一切安好

I'll be Back~~^^* 
我會回來的! 


*he wrote in English 
twelfs note: he also posted the same message at onsaemiro fancafe 
please copy ALL the below information when redistributing 
CREDITS 
Source: CAMOMILE * 
English Translation: Chrissy @ TwELFs.com TAKE OUT WITH FULL CREDITS WITHOUT EDITING
(上面版主有做小修正)




你說的BACK,.我們等你
金永云你要不要這麼揪心!!可惡我今天默默哭好幾次!!我就是明明知道但又看不開

基范部份,再怎麼笨,也知道以後的發展了,但我真的很希望能夠再看到十三個人的完整舞台
很多事到最後只能是奢望

我看的很開,我也不會因為基范沒辦法一起回歸就不愛他
他是SUJU我愛他
他是演員我也愛他
不管他是什麼身分,只要他是金基范,我都支持他




5/13    不要忘記這十個人也需要你們的關注跟愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    ryo0815 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()